ایزوگام متری چند؟ قیمت نصب ایزوگام در تهران

هزینه ایزوگام ساختمان در تهران
Category: ,
چکیده مقاله

ایزوگام متری چند؟ قیمت نصب ایزوگام در تهران

ایزوگام یکی از بهترین و رایج ترین روش ها برای عایق کردن ساختمان نسبت به رطوبت و نشتی آب است. اگر قصد انجام ایزوگام را دارید، حتما برای شما سوال است که قیمت ایزوگام و نصب و اجرای آن چقدر است؟ هزینه ایزوگام در تهران چگونه تایین می شود؟ هزینه ایزوگام ساختمان به مراتب از دیگر روش ها پایین تر است و ما در این مطلب از شرکت تخصصی آسیا گستر شرق، به عوامل قیمت گذاری و دیگر موضوعات مربوط به هزینه ایزوگام در تهران میپردازیم.

banner asiagostarshargh

برای مشاهده سریع قیمت ایزوگام کلیک کنید

ایزوگام ساختمان چیست؟

ایزوگام ساختمان نوعی عایق رطوبتی است که معمولا لایه های آن از جنس پلی استر و قیر میباشد. این ماده به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آب و رطوبت دارد و همچنین طول عمر بالا، به عنوان یکی از بهترین و اقتصادی ترین راه حل ها برای جلوگیری از نشت آب و رطوبت زدگی در ساختمان به شمار می رود. ایزوگام ساختمان معمولا به صورت رول های بزرگ عرضه شده و به وسیله حرارت به سطح مورد نظر میچسبد. ایزوگان ساختمان در تهران یکی از روش های بسیار رایج برای عایق بندی سطوح مختلف از جمله پشت بام، سقف، سرویس بهداشتی و … است.

هزینه ایزوگام ساختمان در تهران چقدر است؟

قیمت و هزینه ایزوگام در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به سطح مورد نظر تایین می شود. ایزوگام ممکن است بدون نصب و با نصب اجرای شود. به این صورت که هزینه نصب ایزوگام با مصالح نسبت به هزینه ایزوگام بدون مصالح و فقط نصب آن متفاوت است. این هزینه با توجه به هر متر مربع از سطح مورد نظر و دستمزد پیمانکار تایین می شود. هزینه ایزوگام در تهران از متری 100 الی 190 هزار تومان متغیر است.

در صورت تمایل به اطلاع از قیمت دقیق ایزوگام ساختمان، می توانید با شرکت آسیا گشتر شرق تماس بگیرید. شرکت آسیا گستر شرق، بهترین ایزوگام کار در تهران، می تواند شما را در تایین هزینه و انتخاب ایزوگام مورد نظر راهنمایی کند. ما با تیمی مجرب و سابقه ای چندین ساله، با افتخار بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهیم تا بتوانیم کار خود را با رضایت تمام شما عزیزان اجرا کنیم.

نمونه اجرای شده ایزوگام توسط تیم آسیا گستر شرق

قیمت هر متر ایزوگام با نصب در تهران

همانظور که گفتیم، هزینه ایزوگام ساختمان در تهران به عوامل زیادی وابسته است که یکی از موارد نصب آن است. افراد می توانند ایزوگام ساختمان را از صفر تا صد به پیمانکار بسپارند و تهیه مواد و مصالح نیز علاوه بر نصب، به عهده پیمانکار باشد که این روش علاوه بر به صرفه بودن، دردسر کمتری هم دارد. برخی از مشتریان نیز مصالح را به صورت جداگانه تهیه کرده و فقط نصب آن را به عهده پیمانکار می گذارند. در نهایت نصب ایزوگام به نصاب حرفه ای و مجرب نیاز دارد تا طول عمر ایزوگام بالا تر برود.

هزینه ایزوگام با نصب در تهران به عواملی مثل، کیفیت، نوع ایزوگام، جنس سطح کار و… وابستگی دارد که همه عوامل موثر توسط شرکت نصاب محاسبه میشود.

هزینه نصب ایزوگام در تهران و حومه

  • برای پشت بام از متری ۱۰۵ هزارتومن به بالا
  • ایزوگام سرویس ازمتری ۱۱۰ تومن به بالا
  • ایزوگام دیوارسیمانی ازمتری ۱۱۵ تومن به بالا
  • استخر ازمتری ۱۱۰ تومن به بالا

هزینه اجرت نصب ایزوگام

  • پشت بام از متری ۳۵ تومن به بالا
  • سرویس ۴۵ به بالا
  • دیوارسیمانی ۴۵ به بالا
  • استخر ۴۰ به بالا

برای دریافت هزینه های دقیق تر با تیم ما تماس بگیرید:

قیمت هر متر ایزوگام بدون نصب

خرید ایزوگام بدون نصب کردن آن یکی از راه های صرفه جویی در قیمت ایزوگام ساختمان است. برای مثال اگر مشتری در مضیقه بودجه قرار گرفته باشد، میتواند ایزوگام با کیفیت را بدون نصب، در ابعاد مورد نیاز خریداری کرده، سپس بعد از مدتی آن را نصب کند. نصب ایزوگام در هر صورت به پیمانکار حرفه ای نیاز دارد.

شما می توانید مواد اولیه را طبق خواسته خود و به میزان مورد نظر تهیه کرده و فقط نصب آن را به عهده پیمانکار بگذارید. شما می توانید با تماس با کارشناسان ما در شرکت آسیا گستر شرق، از هزینه هر متر ایزوگام بدون نصب مطلع شوید. به طور کل هزینه اجرت ایزوگام در شرکت ما به صورت زیر است:

  • پشت بام از متری ۳۵ تومن به بالا
  • سرویس ۴۵ به بالا
  • دیوارسیمانی ۴۵ به بالا
  • استخر ۴۰ به بالا

بهترین پیمانکار ایزوگام ساختمان در تهران

با توجه به قیمت ایزوگام ساختمان در تهران انتخاب یک شرکت و پیمانکار معتبر میتواند بسیاری از هزینه های مازاد را کاهش دهد و طول عمر ایزوگام را افزایش دهد.

شرکت آسیا گستر، یکی از بهترین ایزوگام کار و پیمانکاران ایزوگام در تهران است که با توجه به پروژه های موفق و رضایت مشتری بالایی که در رزومه خود ثبت کرده، میتواند هزینه های شما را به مقدار قابل توجهی در موارد ناشی از نصب بد ایزوگام کاهش دهد.

مواد مصرفی این شرکت مرغوب است و همین امر باعث میشود تا ایزوگام شما نیاز به تعمیرات کوتاه مدت نیاز پیدا نکند. ما به شما کمک می کنیم تا بهتین نتیجه را تجربه کنید. برای دریافت مشاوره در مورد ایزوگام، قیرگونی و آسفالت با ما تماس بگیرید:

عوامل موثر بر هزینه ایزوگام در تهران 

در قیمت گذاری تمامی خدمات عوامل زیادی دخیل هستند و ایزوگام هم یکی از آن خدمات به شمار میرود. در ادامه شما را با عوامل موثر در قیمت گذاری ایزوگام آشنا میکنیم:

  • نوع ایزوگام: این عامل نقش مستقیمی در قیمت گذاری دارد. هر چه نوع ایزوگام نیازمند مواد بیشتر و خاص تری باشد قیمت آن نیز بالاتر است.
  • کیفیت مواد اولیه: کیفیت مواد اولیه ای که در تولید ایزوگام استفاده شده تاثیر مستقیم بر روی طول عمر و کیفیت خود ایزوگام دارد. برند هایی که از مواد اولیه مرغوب استفاده میکنند قیمت بالا تری نسبت به دیگر برند ها دارند.
  • مساحت و پیچیدگی سطح مورد نظر: هر چه مساحت بیشتر باشد مقدار موادی که مصرف میشود بیشتر و در نهایت هزینه بالا تر خواهد بود. اما توجه داشته باشید که در مساحت های بالا قیمت واحد (هر متر مربع) پایین می آید. همچنین پیچیدگی سطح مورد نظر تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ایزوگام دارد. هزینه ایزوگام ساختمان در تهران به دلیل پیچیدگی سطح کار نسبت به هزینه دیگر شهر ها بالا تر است.
  •  هزینه نصب و اجرا: هزینه نصب و اجرای ایزوگام بخش مهمی از هزینه های کل است. این هزینه بسته به قیمت نیروی کار در منطقه و تخصص و تجربه نصاب ها و شرایط کاری تغییر میکند. (تهران به دلیل پایتخت بودن قیمت نیروی کار بالا تری دارد و همین امر باعث بالا تر بودن قیمت ایزوگام در تهران نسبت به دیگر شهر ها میشود.)
  • هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل مواد از کارخانه تا محل پروژه نیز در هزینه کل تاثیر دارد. این هزینه بسته به فاصله و شرایط حمل و نقل متغیر است و به دلیل ترافیک سنگینی که در پایتخت وجود دارد هزینه ایزوگام ساختمان در تهران بالا تر از دیگر شهر ها است.) 

با توجه به قیمت های بالا در تهران توصیه میشود، کار خود را به پیمانکاران مجرب بسپارید تا از هزینه تعمیرات ناشی از نصب بد در امان بمانید.

انواع ایزوگام و هزینه های آن 

در این بخش ایزوگام ها را دسته بندی کرده و از ارزان ترین مدل تا گران ترین آن را در اختیار شما قرار میدهیم:

ایزوگام تک لایه

این نوع ایزوگام از یک لایه پلی استر یا تیشو تشکیل شده و برای استفاده در مناطق گرم و خشک مناسب تر است. از این رو بخاطر زمستان های سرد تهران بهتر است از آن استفاده نکرد. این ایزوگام همچنین ارزان ترین نوع ایزوگام است.

ایزوگام دو لایه

این نوع ایزوگام از دو لایه پلی استر و یا تیشو تشکیل شده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد. این ایزوگام برای مناطقی مثل تهران که آب و هوایی متغیر دارد مناسب است. قیمت این ایزوگام نسبت به تک لایه بالاتر است. 

ایزوگام با روکش آلمینیومی

این نوع ایزوگام با یک لایه آلمینیوم پوشیده می شود و همین امر مقاومت آن را در برابر اشعه UV بالا می برد. این نوع ایزوگام مناسب سطح هایی است که در معرض نور مستقیم خورشید قرار میگیرند.

ایزوگام بدون روکش

این نوع ایزوگام فاقد لایه آلمینیوم است و بیشتر در زیر کار مورد استفاده قرار میگیرد.

در نظر داشته باشید هزینه ایزوگام ساختمان در تهران با توجه به این کیفیت و نوع ایزوگام متغیر است و با انتخاب ایزوگام نامناسب این هزینه ها را در بلند مدت افزایش ندهید.

نحوه انتخاب ایزوگام مناسب

برای انتخاب ایزوگام مناسب گزینه هایی وجود دارد که باید مورد برسی قرار گیرد. در ادامه به این گزینه ها اشاره شده:

  • برسی برند ها و شرکت های معتبر: تحقیق و برسی برند های موجود در بازار میتواند به شما کمک کند تا ایزوگام مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کنید.
  • توجه به نکات مهم: به گارانتی محصول، مشخصات فنی و استاندارد های درج شده دقت کنید.
  • مشاوره با کارشناسان: مشاوره با کارشناسان و متخصصان این زمینه میتواند به انتخاب ایزوگام مناسب پروژه کمک بزرگی کند.

امتیاز این محتوا

اشتراک گذاری این صفحه

2 پاسخ

  1. سلام هزینه نصب ایزوگام برای پشت بام آپارتمان چقدر هزینه داره و چقدر زمان میبره ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *